9. jan. 2010

Ønsker for 2010

Det har så langt vært en rolig start på det nye året, juletreet røyk ut for et par dager siden og det meste av annen julepynt har også funnet plassen sin i esker og skap.

Det nye året bringer nye muligheter, mest av alt ønsker jeg at alle mine kjære og nære holder seg friske også i 2010. I tillegg håper jeg at jeg i løpet av året kan begynne å snuse på arbeidslivet igjen, at form og helse samarbeider med meg om det - ingenting hadde vært kjekkere. Jeg håper på to fine ferier i år, mamma og pappa tar med seg barn og svigerbarn en uke til varmen i mai/juni (destinasjon ikke bestemt enda) og i august går turen til varmen igjen, denne gangen sammen med Inges to døtre; Sandra og Stine (litt usikker på reisemål her også, men vi snuser på Kreta og Fuengirola).

Året kommer helt sikkert til å by på en en nødvendige dose med overraskelser, forhåpentligvis blir det flest av det gode slaget.

Ingen kommentarer: