25. feb. 2010

Hemmelig venn pakke for februar

Også i februar meldte jeg meg på Hemmelig venn på Hobbyboden, det er så kjekt å få noe annet enn reklame og regninger i postkassa. På tirsdag lå denne pakken i postkassa; 1 nøste Viking alpaca (så utrolig mykt), 1 nøste Silja strømpegarn, 2 stoffbiter, bånd og bling, snop og et kort :) 

I kortet som fulgte med sto det at pakken kom fra Østlandet/Akershus, og etter litt detektivarbeid tror jeg det er Ruth@ som er min HV for februar. Tusen, tusen takk for kjempefin pakke!



4 kommentarer:

Sissel`s syglede sa...

Er det ikke artig med slike hemmelige venner. Har ikke gjetta min enda jeg da, så jeg bare venter på avsløringstråden på Hobbyboden. Flotte ting du har fått. Tror jammenmæ jeg hiver meg over HM i mars også jeg ....
Klemz Sissel..

marit80 sa...

Så koselig med pakke i posten :o) og spesielt siden du har bursdag snart - en dag igjen ;o)

Maren sa...

Kjempeartig med pakke i posten ja! :D

Unknown sa...

Kjekt og se du likte den... Håper du får brukt for alt...
Ha en fin uke....