10. aug. 2008

Sist ukes kreasjoner...

Det har gått trått med scrappingen i sommer (eller egentlig det siste året...), men har fått laget et par LO'er den siste uken. Håpet er at scrappelysten og inspirasjonen snart er tilbake for fullt :)

Denne 8x8 Lo'en laget jeg til mariann-mors små-format-utfordring på scrapping.no.
Sambo og meg i Fuengirola i fjor sommer.



















Fuengirola Zoo. En dobbel 8x8 fra ferien i fjor. Ikke så mye stæsj på, ville ha med flest mulig bilder.
Scanningen ble litt rar på denne, jeg driver fortsatt og øver meg...


3 kommentarer:

Renee sa...

Kjempeflotte LO'er, likte spesielt godt den øverste utrolig flotte farger og en veldig vakker steming i denne.

Tuuusen takk for besøket hos oss i Scrappehuset og en kjempekoselig velkomsthilsen. Velkommen igjen hos oss står døren alltid på vidt gap. Velokmmen igjen.

Klem Renee

Vibeke sa...

Flotte LOer du lager!!!:)

Vil takke for at du tok turen innom oss i ScrappeHuset - håper du kommer på besøk flere ganger!!:)

Salte sa...

Heeeeeeey - jeg visste ikke at du blogger!!!! *legge til i bloggfeeden min* Råkul LO du har laget. God tur til Kreta om ikke så lenge. Vi reiser til Spania i morgen! :)