30. okt. 2008

Det skjer ting i "furuhula"

Ansiktsløftning av trappa er i gang! Tirsdag gikk Inge i gang med å fjerne det lekre belegget i trappa. Det har mest sannsynlig vært der siden huset ble bygd i 1977 (blæh). Med arbeidsinnsats til tusen og et par bokser malingsfjerner ble siste rest av belegg og lim fjernet i går kveld. Masse arbeid gjenstår, men Inge har lovt at trappa og trappehullet skal være ferdig til 1. desember. Tak, vegger og vinduskarm skal males, trappa skal slipes, syrebeis og lakk skal has på. Fritidsproblem? Nei, tror ikke det ;)









Har også funnet julegardiner til kjøkkenet (bildet er lånt fra Sparkjøp sine sider), gleder meg til å henge dem opp og å pynte til jul. Tida går bare ikke fort nok :) Vi skal feire jul i eget hus i år, første jul hjemmefra for min del...




2 kommentarer:

marit80 sa...

For ett arbeid, men jeg er sikker på at det blir kjempe bra til slutt:)
Godt det er fler som gleder seg til adventa og jul:)

Kos med papir og saks sa...

oj, litt av en jobb tenker jeg, men blir nok supert når alt er ferdig.

Jeg gleder meg også til å finne frem julepynten og pynte, snart bare 1 måned til 1.des. nå.

ha en flott torsdag