10. jan. 2009

Jeg scrapper...

Den siste uken har jeg scrappet to LO'er. Ikke noe avanserte greier, men jeg har scrappet av egen fri vilje for første gang på leeenge... En dobbel 12x12 og en dobbel 8x8, begge fra fjorårets ferietur til Kreta. De ble ganske like, men de skal i to forskjellige album så da spiller det ikke så stor rolle. Det viktigste er at jeg har scrappet igjen, og at jeg har lyst til å scrappe mere! Nå! Eller i morgen...

Denne er fra en liten svipptur til Chania by, midt på dagen når sola steker som mest... Neste gang (for det blir en neste gang) tar vi turen tidligere eller senere på dag... Bildene er satt sammen som to collager i Adobe Photoshop Elements 4.0 (ideen kom ruslende til meg når jeg leste et Scrapbooks Etc.)



På denne 8x8 LO'en har jeg også satt sammen bildene på side 2 som en collage. Så enkelt og greit når jeg skal ha mange bilder på en LO.


Blomsten er satt sammen av flere utklipte blomster (fra et CherryArte mønsterark), har sverta kantene og litt til, lagt en pappbit mellom hvert lag, en rondell (er det det det heter tro...?) og tilslutt har jeg limt på en blå bling.



3 kommentarer:

May-Britt sa...

Så mye fint du lager.

Vibeke sa...

Digget den blomsten der!!!! Og flott LO:)

Vibeke sa...

Flott LO!!

Den blomsten din ble skikkelig rå flott!!:)