22. okt. 2009

Hemmelig venn og mere snadder i postkassa

Enkelte dager er det bare herlig å hente posten, som i går, da lå det ikke mindre enn to superflottepakker der til meg og som en ekstra "bonus" hadde postmannen/dama droppa å legge i regninger :)
Jeg meldte meg på Hemmelig venn for oktober på Hobbyboden. De som melder seg på skal anonymt sende en pakke til en tildelt venn. Sjekk den flotte pakken jeg fikk i går! Den inneholdt 4 nøster Viking sportsgarn i brunt, 2 maskemarkører, oppskrift på skjerf og pulsvarmere, te, kaffe og nammis.
Hintene i kortet som fulgte med var *trøndelag* og *relativt fersk på hobbyboden*. Litt detektivarbeid og bloggsnoking måtte til for å finne "synderen" som var
FruPinnestrikk. Tusen takk for kjempeflott gave *klem*


Pakke nr. 2 kom fra Bente, vi hadde for en stund siden avtalt å bytte en strikkepakke med hverandre. Og for en pakke jeg fikk!! Oppskriftshefte fra Dale, 5 nøster Drops Alpaca i mørk lilla (ikke mulig å se på bildet...), 2 nøster Gjestal Nagano, en maskemarkør, 3 strikkepinner, kaffe, pastiller og nøtter. Tusen takk for en super pakke, Bente, du er gæær'n! (Og pakken din er straks på vei, mangler fremdeles et par ting som skal oppi).

Er jeg heldig eller er jeg heldig??

2 kommentarer:

Unknown sa...

ja, ddu er heldig!!! for en koselig ide:) ser fint at garnet er lilla, blir sikkert fin nye sokker...hehe:))
ha ei fin helg i sola vår:)

Nora sa...

Ikke sokker denne gangen, det lilla garnet skal bli et lekkert sjal (er planen...)