19. juni 2010

Stjernespekksjalet tar form

VM-strikken går sin gang og stjernespekksjalet begynner å ta form. Litt usikker på hvor mange daisyrader jeg skal ha, er kommet til 34 nå og må nok ha minst 10 rader til vil jeg tro. Dette blir garantert et knall sjal til høsten!


Dilla på sjal, tja... mulig det... Begynte på et feather and fan noen dager før VM startet, det har blitt liggende urørt den siste uken. Så fort stjernespekksjalet er ferdig skal det fram igjen. Er også ferdig med LaLa's simple shawl, men det venter på blokking. Kanskje jeg kan få gjort det i løpet av helga og?


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Kjempe fine sjal.Nydelige farger.Skal bli kjekt å se ferdig.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Mammamiia sa...

Så flotte sjal!! Jeg har sett flere utgaver av stjernespekk-sjalet, -det ser ut som et utrolig morsomt sjal å strikke.
Og det hvite.....??? Mmm! Lekkert! Hva slags garn er det tro? Det ser utrolig mykt og deilig ut. :)
Ha en strålende uke!!

Agnetha sa...

Så flink du er! Jeg er imponert over dere som kan strikke/hekle for der er jeg helt håpløs. Det sjalet var bare så fargerikt og herlig!