19. des. 2010

14.-19. desember

Julaften nærmer seg med stormskritt, jeg koser meg med julekalenderen min og innser at det minker med pakker... Vi ligger som vanlig etter skjema med gjøremål før jul, det gjenstår fremdeles noen julegaver, litt baking, pynting, vasking og handling. Skulle veldig gjerne vært ferdig med alt dette for lengst, slik at den siste uka før jul hadde blitt bare kos. Neste år tenker jeg...

Pakke # 14
Flettepinner og bånd i fløyel, nok en super kalendergave fra deg Tone :)


Pakke # 15
Nepal Wool - håndkardet lammeull. Spennende - må prøve meg på litt filting nå :)


Pakke # 16
Strikkepinnemåler og ullkuler med perler. Som med målebånd og nåler, du finner dem aldri når du trenger dem. Tusen takk :)


Pakke # 17
Garn. Nå har jeg to nøster amazon, da blir det kanskje lettere å finne noe å strikke av det.
Jeg går i tenkeboksen :)


Pakke # 18
En perfekt gave til meg som må skrive ned nesten alt for å huske! Notatbok med et sydd boktrekk, tusen takk Tone!


Pakke # 19
Mønster til en lekker løper, denne skal jeg prøve meg på i løpet av nyåret :)


Nå er det bare 5 igjen...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Kjempe nydelige gaver.Ønsker deg og dine en riktig God Jul.Klem fra Bodil.

Marit sa...

Så mye fint du har fått i kalenderen din :)
Ønsker deg en fin innspurt til julen, klem Marit