3. des. 2010

Min egen julekalender

I år har jeg min egen lille (store) julekalender. På Hobbyboden ble det arrangert bytting av gavekalender og min kalendervenn er Tone (hjerter på Hobbyboden). Her er herligheten samlet i korga mi, den står foreløpig på kjøkkenbordet (for lett adgang på mårraskvisten når jeg står opp...)

Den ene pakken har til og med et hjerte som matcher forèt i korga mi :-)
Pakke # 1 
Inneholdt lilla flytelys, og hvis du ikke ser at de er lilla må du få deg brillene dine!! (Ikke alltid like lett å få fram farger og ta gode bilder på vinterstid...)

Pakke # 2
Her har Tone pakket inn en perlepakke til meg, gleder meg til å lage smykker igjen :-)

Pakke # 3
Kobbertråd til smykkelaging, to tykkelser og fargen er turquoise (det ser dere vel?)


Jeg gleder meg til fortsettelse :-)


5 kommentarer:

Tove sin strikkeside sa...

Gratulerer med fine gaver

2ne sa...

Ønsker deg en riktig fin adventstid også. Og så er vi jo så heldig og ha en liten ekstra og glede oss til hver dag :-)
Liker fargen på lysene - hehe.....!!!

Anonym sa...

Hei.Så koselig.Nydelige kalender gaver.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil.

Fru Keilegavlen sa...

Så flotte gåver du har fått!

Marit sa...

Så koselig med julekalender, og det er jo så flotte gaver du har fått :)
Ønsker deg en fin 2. søndag i advent, og en koselig førjulstid :)

Klem Marit