24. juli 2009

Hjerterjoker

Scrapping i hjertet har pågått på forumet til Scraphaugen siden 5. februar. 10 runder med flotte oppgaver og mange herlige LO'er er ferdig. Ti dyktige finalister og en heldig hjerterjoker (meg!!) skal kjempe om den gjeve premien som er scrappeprodukter for kr. 1000,- (jeg har ikke de helt store forventningene om å vinne hele sulamitten, men det er utrolig gøy å bli valgt ut som joker).

Jeg fikk selvfølgelig ikke med meg at jeg var plukket ut til å være joker før noen dager før innleveringsfristen på finaleoppgavene. Det ble to hurtigscrappede bidrag fra meg, levert et halvt døgn etter fristen pga. null internett i hele går. Jeg sleit skikkelig med oppgave 2, jeg har aldri laget en vintage LO, så dette er min første (blir ikke helt enig med meg selv om jeg syns det ble vintage da...)

Finaleoppgavene (begge to skulle leveres):

Oppgave 1
Skissen skal følges i størst mulig grad.


Oppgave 2
Scrap en dobbel LO med følgende kriterier:
-Vintage
-Glimmermist eller annen maling skal være godt representert på LOen
-Det skal brukes blonder eller bånd
-Fargen gul skal være representert

De to bidragene mine legger jeg ut til allmenn skue så snart avstemmingen er ferdig :)

Ingen kommentarer: