28. sep. 2010

Kalde føtter? Nei takk!

Ikke at jeg er spesielt plaget med kalde føtter, men om så skulle være så har jeg et nytt par sokker liggende klart. Sokkene er strikket i Austermann Step, en premie jeg vant tidligere i år. Mønsteret er fra Mauds hjerte av Ellinor Kvammen.


Detaljer:
Mønster: Vibeke
Pinner: 3 mm
Garn: Austermann Step
Forbruk:  88 g

Og ikke nok med det... Skulle det bli veldig kaldt har jeg et par tøfler på lur også, de bare venter på en tur i vaskemaskina før de er helt ferdige.


Detaljer:
Mønster fant jeg her: http://strikkmedmeg.blogspot.com/
Pinner: 5 mm
Garn: Viking sportsgarn
Forbruk:  128 g

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Kjempe fine sokker.Virkelig kjempe fine.Nydelig mønster og farger.Skal bli kjekt å se ferdig tøfflene.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Marit sa...

ååå... For noen herlige lange sokker, nydelig farge og mønster :)
Tøflene er jeg spent på, du må legge ut bilde når de er ferdige :)

Vi skulle bodd nærmere ja, men du får gi beskjed om du forviller deg nordover og jeg bestiller tid hos deg hvis jeg kommer til dine kanter :)

Ha en super helg Nora - klem :)

LivM sa...

Flotte sokker, og garnet er nydelig å strikke med! Tøflene blir nok varme og gode etter hvert :-)

2ne sa...

Kjempeflotte sokker du har strikket :-) Flott blogg du har - skal bli koselig og følge deg nærmere. Klem fra din adventskalendervenn.

Happy sa...

Tøffe sokker!
Gode å ha nå som den sure høsten herjer på Mørekysten :-)

Stine
http://livsnyter-happy.blogspot.com/