24. des. 2009

God jul!

Endelig er julaften her! Julestemninga har vært ganske fraværende fram til nå, men forhåpentligvis kommer den sigende med Askepott, grøt med mandel i og pinnekjøttlukt. Så snart Askepott er ferdig setter vi oss i bilen og kjører til Molde. Stine kom med hurtigbåten fra Trondheim på søndag, hun skal også feire jul med oss i år.


Sjalet mitt ble også ferdig til jul, tirsdag kveld var jeg oppe hos Elin nabo for at hun skulle gi meg et lynkurs i hekling. Nå kan jeg å hekle kant rundt ting. I går kveld heklet jeg de siste maskene, og nå kan jeg pynte meg med hjemmestrikekt sjal senere i dag :)



For et par dager siden kom det en liten konvolutt i posten til meg, i konvolutten var det et kort og en liten pakke fra Strikkesnuppa. Jeg sendte henne en pakke med litt scrappestæsj for en liten stund siden, og som takk for den fikk jeg disse søte øredobbene, de er allerede tatt i bruk. Tusen takk!



Ønsker alle sammen en koselig julefeiring!


1 kommentar:

Liv sa...

Vil bare hilse deg God Jul!