25. des. 2009

Hemmelig julevenn

Min hemmelige julevenn på Hobbyboden sendte meg denne kjempefine pakken. Jeg skjønte med en gang at det var Elin73 som hadde sendt meg den, fordi jeg bare noen dager før hadde sendt HV pakke til henne (jeg kjente igjen avsender adressen)


Pakken inneholdt 2 nøster lilla fritidsgarn (ikke blått som det kan se ut som på bildet), 1 nøste rosa Faerytale, 2 stoffbiter, te, kaffe, suppe (min favoritt faktisk, så der traff du bra!) og en sjokoladenisse.
Tusen takk for kjempefin pakke, lurer på om jeg skal strikke og tove en veske av fritidsgarnet, det andre vet jeg ikke helt hva jeg skal bruke til enda.


3 kommentarer:

Unknown sa...

kjempefin pakke:)) gratulerer med nytt fotoutstyr!!! den jeg fikk heter Tamron AF 18-270, jeg trenger et kurs!!!! På tide å forstå litt hva man gjør og ikke bare knipse i vei... ha ei fortsatt god jul:))

Brit Strikkenerd sa...

Innom for å ønske deg en fortsatt koselig juelfeiring. FLott hobbbyvenn gave. Fritidsgarnet som kan bli veske, matcher kanskje det flotte sjalet du har laget deg:)

Red Hobbitt sa...

Koselig hemmelig-venn-pakke du har fått. Har ennå ikke meldt meg på HV, men får se neste runde.
Ønsker deg ei god romjul videre!