31. des. 2009

Godt nytt år!

Årets siste dag er her. Et nytt år med nye muligheter er rett rundt hjørnet. Hva husker jeg fra 2009? Med min til tider dårlig fungerende hjerne (gullfisk, teflon etc.) er det masse som har gått, og går, i glemmeboken, men noe husker jeg da fra 2009:

  • Inge fikk seg jobb
  • Jeg tar fram strikketøyet
  • Isfiske oppi Færbøgda - en kald opplevelse
  • Vi tok et trist farvel med Røder
  • Jeg smakte gammelsalta sei for første gang: NAM!
  • Vi flytter fra Hegra til Averøy (vi satser på å holde oss i ro i 2010...)
  • Slektsstevne i Torjulvågen (for etterkommere av Nils og Guri Stølen - mine oldeforeldre)
  • "Ny" bil
  • Atlanterhavstunnelen åpner

På hobbyfronten finnes det nok flere UFO'er enn ferdige prosjekter, så målet for 2010 må være å fullføre det jeg begynner på (aller helst før jeg starter på noe nytt). Strikking har blitt en ny hobby i år, og forhåpentligvis blir det plass til både nye og gamle hobbyer neste år også.



Dette er mitt siste blogginnlegg i 2009, jeg takker for besøk og koselige kommentarer - det er så kjekt å komme inn i bloggen å se at noen har lagt igjen et spor. Takk for i år, og på gjensyn i 2010.

Ønsker med dette alle en festlig nyttårsfeiring
og et riktig godt nytt år!


7 kommentarer:

Sissel`s syglede sa...

For et flott blogginnlegg...Gøy å se tilbake på året som gikk...Og se frem i året som kommer.
Ha en finfin nyttårsaften.
Klemz fra Sissel...
PS: første babyteppet er allerede produsert i den nye bua mi :-)))

Elisabeth sa...

Du har laget mye fint i året som gikk. Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår!

Hanne sa...

Ønsker deg et riktig godt nytt år, og takk for hobbyåret som snart er forbi :)

Mona sa...

Godt nytt år til deg og dine. :)

sissel sa...

Ønsker deg ett riktig så godt nyttår: )

AnitaK sa...

Johoo, innom som snarest og sjekker hva du driver med... tror seriøst at jeg trenger ett datakurs med deg, kan du hjelpe meg å fikse bloggen min slik at den blir en og pen som din??? Ellers så satser jeg jo på at vi treffes flere ganger i 2010 enn i 2009 :) Ha en flott kveld... klem

Torunn sa...

Godt nyttår til deg! Det blir spennende å følge med i 2010 om du klarer å holde nyttårsforsettet ditt :) Masse fint du har lagd i 2009!